Om os

OK Bogholder blev i maj 2016 stiftet af Oliver L. Nielsen og Kasper Holmquist og har hjemsted i Roskilde.

Selskabets daglige drift og ledelse sker ligeledes ved Oliver og Kasper i forening, som udover deres direktionsposter i OK Bogholder også er beskæftiget i regnskabsmæssige stillinger i henholdsvis den private sektor (Oliver L. Nielsen) og den finansielle sektor (Kasper Holmquist).

Oliver og Kasper driver selskabet efter deres egenudviklede princip som de har valgt at kalde OVST-princippet, hvilket kommer af ordene Optimerende, Værdiskabende, Socialt ansvar og Transparens.

Optimerende
Fordi en afgørende faktor for Oliver og Kasper, er at skabe en forretning som for sine kunder ikke kun varetager den daglige bogføring, men på samme tid agerer sparringspartner til forskellige økonomiske, strategiske og optimerende forretningsbeslutninger såsom lageroptimering, indkøbsplanlægning, trappetrins provisioner og meget mere.

Værdiskabende
Som for Oliver og Kasper betyder, at OK Bogholder skal løfte kundernes regnskabsmæssige opgaver op til et niveau, hvor kunderne føler sig fuldkommen trykke ved den løbende kommunikation, tilbagemeldinger og afrapporteringer. For på den vis at kunne frigive de værdifulde timer, som kunderne tidligere selv har brugt på den regnskabsmæssige administration, til drift at deres forretninger.

Socialt ansvar
Ved socialt ansvar menes det, at OK Bogholder, så snart det er muligt skal tage ansvar. Blandt andet ved at skabe arbejdspladser og støtte det gode initiativ som f.eks. Stafet for livet. I forhold til arbejdspladser er det Oliver og Kaspers mål, primært at skabe studierelevante jobs til gymnasieelever, dette fordi begge igennem deres gymnasie tid ikke havde denne mulighed.

Transparens
I transparens ligger, at OK Bogholders kunder fra start af skal være 100% klar over deres forhold. Altså er det er en bærende del af OVST-princippet at der fra start af bliver informeret om priser, muligheder og andre fordele ved at være kunde. På den måde mener Oliver og Kasper at kunne skabe de bedste forudsætninger for et langt, sundt og profitabelt samarbejde for både kunde lige så vel som for OK Bogholder.

 

Hvis der efter læsning af ovenstående er opstået spørgsmål, så er det Oliver og Kaspers forhåbning at de vil sende en mail for at få svar.

Læs mere om selskabets ide og mission HER